LADU TÜHJAKS: KOGU KAUP -50%

Uuel aastal uue hooga – uued mõtted, uued ideed ning loomulikult uued retseptiideed ja toidud! Röstitud kikerherned on üks imepärane „näksimisroog”, millega võid patustada tihedamini kui arvad. See ei sisalda üleliigselt rasva ega gluteeni, samuti on see vaba laktoosist. Valmistamiseks ei kulu palju vaeva ning enamuse tööst teeb ära ahi.

Valmistamisaeg: ettevalmistusaeg 10 min + ahjus küpsemiseks 34-40 min
Mitmele: kahele
Muu info: ilma munata, laktoosivaba, gluteenivaba!

Vaja läheb:

1 purk kikerherneid
2 sl ISUL oliiviõli
mõni näpuotsatäis soola
0,5 tl magusat või vürtsikat „La Chinata” suitsupaprikapulbrit
1 tl pärmihelbeid

Valmistusviis:

Loputa kikerherned sõelal voolava vee all korralikult läbi. Seejärel aseta paariks minutiks majapidamispaberile kuivama. Oluline on kikerherned võimalikult kuivaks saada! Seejärel aseta need küpsetuspaberiga kaetud ahjuplaadile. Nirista peale oliiviõli ning sega korralikult, et kõik kikerherned saaks õliseks. Raputa peale soola, sega kergelt ning küpseta ahjus 180-kraadi juures pöördõhuga režiimil 35-40 min. Paar korda on soovitav kikerherneid küpsemise ajal ka segada, et lõpptulemus oleks ühtlasem.

Peale küpsemist lisa segades suitsupaprikapulber ja pärmihelbed ning lase maiustel enne söömist pisut jahtuda.

Retsept ja fotod: Ragne Värk | www.kokkama.ee

ISUL ökoloogilist oliiviõli ja La Chinata suitsupaprika maitseaineid saab soetada meie veebipoest.

Close Menu
×

Cart